Friday, March 6, 2009

AL-FATIHAH.

Beberapa minggu yang lepas,
kami sekeluarga buat kenduri arwah tuk mak wan,
katanya kenduri meratus hari,
tak tahu lah wan,
tapi yang wan tahu kenduri kali ni batu nisan dah boleh di buat,
jadinya wan post kan rumah yang kami tempah tuk mak wan,
arwah menderita kanser payudara,
segalanya dah terlambat bila kami dapat tahu,
cuma ada masa kurang dari 2 bulan je masa kami dapat tahu,
dan akhirnya kami terpaksa redha atas pemergiannya,
susah wan nak lupakan arwah,
hampir setiap hari wan mimpikan arwah,
semoga dia dicucuri olehNYA,
AL-FATIHAH..........

p/s ; Arwah mak wan adalah mak cik wan sebenarnya.
wan panggil arwah mak ada sebabnya.
mama wan pula sihat walafiat kat rumah.
jangan salah faham ya!

1 comments:

reez said...

Al-fatihah.